Samsung CE137NM-X

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung CE137NM-X op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

Pavla 13-01-2017

Jammer maar kapot

Geschreven voor: Samsung CE137NM-X

Na 7 jaar heeft deze combimagnetron het helaas opgegeven. Hij viel uit en wilt nu niets meer doen.
Over het algemeen was ik aardig tevreden; voorverwarmen ging snel, instellen was makkelijk, voldoende inhoud. Minpunten waren het feit dat de oven pretendeerde 250 graden celsius warm te zijn, hoewel dit niet het geval was. Verder valt het mij tegen dat de over er al na 7 jaar mee op houdt hoewel de oven goed is behandeld.

Pluspunten

• snel voorverwarmen
  • voldoende inhoud
  • makkelijk instellen

Minpunten

• na 7 jaar al kapot bij normaal gebruik
  • wordt niet echt 250 graden celsius

Andy van Groeningen 18-08-2013
Geschreven voor: Samsung CE137NM-X

Was tevreden totdat hij het net na de garantietermijn (2 jaar) kapot ging, had gedacht en gehoopt er veel langer mee te kunnen doen voor dat geld.

Jolav 12-08-2012
Geschreven voor: Samsung CE137NM-X

Dit is een prachtig apparaat, ik zocht een oven met grote binnenruimte waarin je makkelijk 2 pizza's tegelijk moet kunnen bakken, of een ovenschotel en stokbroodjes tegelijk. Uiteindelijk kwam ik bij deze samsung, en ik was er heel tevreden over.
hij bakt mooi gelijkmatig, wordt snel warm, de accessoires (roosters, bakplaat) zijn superhandig, en hij was ook nog redelijk betaalbaar. Kortom, zo'n ding doe je nooit meer weg.
Ruim 2 jaar lang heb ik dagelijks genoten van mij oven. Maar... een maand nadat de garantietermijn afliep gaf het apparaat de geest, en repareren bleek niet meer mogelijk. Volgende keer toch geen Samsung meer...

Tester37 02-05-2012
Geschreven voor: Samsung CE137NM-X

Een fraai apparaat met voldoende mogelijkheden. Stil in gebruik en warmt lekker snel op. Het grillelement ziet er nogal gammel uit. Deze staat normaal in horizontale stand maar valt al gauw in een stand van 30 graden. Geen klik of bevestiging om hem te fixeren. Rare constructie waardoor de beoordeling voor duurzaamheid laag uitvalt.
Ophaalservice van Samsung cq.Selectro is niet aanwezig.

BZ-tje 01-02-2010
Geschreven voor: Samsung CE137NM-X

Ik heb de Samsung CE137 NM voor mijn verjaardag gekregen, maar wat een fijn ding! Prijs-kwaliteitverhouding vind ik zeer goed. Goede bakresultaten en de magnetron werkt goed. De croissantjes, sauzijzenbroodjes, cake, etc. komen er mooi bruin uit. Uitkijken met 2 pizza's, de bovenste wordt eerder (donker)bruin dan de onderste op de draaiplateau's. Alleen vind ik, als er 2 dingen opgewarmd moeten worden (bijv. 2 kommen soep of glazen melk) doet ie het er in verhouding wel een stuk langer over, dan dat er alleen een kom of glas in staat. Dus beter 1 ding tegelijkertijd opwarmen.
Minpunt: de aangevraagde crispischaal per antwoordkaart die bijgeleverd is, is na een paar maanden nog steeds niet binnen!

elsbrouwers 08-07-2009
Geschreven voor: Samsung CE137NM-X

heb vandaag mijn nieuwe magnetron ontvangen makkelijk in gebruik heb gelijk een cake gebakken .een wereld magnetron doet niet onder dan mijn 5 pit gasfornuis cake gelijkmatig hoog en bruin een 10

erreper 12-01-2009
Geschreven voor: Samsung CE137NM-X

Veelzijdige magnetronoven. Bakt mooi egaal. Binnenruimte meer dan voldoende. Ook makkelijk dat er een aparte bakplaat bijzit, naast de twee roosters. Gebruiksvriendelijk en zeer stijlvol. Een hele dikke voldoende voor dit apparaat.